Struktura obiektu
Tytuł:

Benchmarking strategiczny w kontekście budowania strategii naśladownictwa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Strategic Benchmarking in the Context of Creating Imitation Strategy

Autor:

Niemczyk, Jerzy ; Pruszyński, Michał

Temat i słowa kluczowe:

benchmarking ; strategiczny benchmarking ; strategia ; naśladownictwo ; imitacja

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 279-286

Abstrakt:

Celem artykułu jest krytyczne przyjrzenie się benchmarkingowi strategicznemu z perspektyw różnych szkół w kontekście formułowania skutecznych strategii naśladownictwa. W artykule analizowane są wybrane ujęcia benchmarkingu strategicznego, wskazywane są słabości i mocne strony różnych definicji takiego benchmarkingu z perspektywy budowy skutecznych strategii naśladownictwa.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116 ; Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: