Struktura obiektu
Tytuł:

Badania internetowe na potrzeby e-handlu w Polsce

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Internet Research for Polish E-commerce

Autor:

Soboń, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

e-commerce ; badania internetowe ; instytucje badawcze

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 254-264

Abstrakt:

Rozwijający się e-handel wymaga wyjaśnienia kto, co, jak, kiedy, ile i dlaczego kupuje przez Internet, jak kształtuje się wielkość i struktura rynku, jakie są problemy i perspektywy. W artykule prezentowane są różnorodne badania i raporty z zakresu e-commerce będące podstawą podnoszenia poziomu wiedzy z zakresu e-commerce i lepszego funkcjonowania podmiotów na rynku.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: