Struktura obiektu
Tytuł:

Polska agencja promocji inwestycji zagranicznych w kontekście rozwiązań światowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Polish Foreign Investment Promotion Agency in the Context of Global Solutions

Autor:

Kuźmińska-Haberla, Aleksandra

Temat i słowa kluczowe:

agencja promocji inwestycji ; promocja bezpośrednich inwestycji zagranicznych ; bezpośrednie inwestycje zagraniczne

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 150, s. 180-188

Abstrakt:

Przepływy bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) są istotnym elementem gospodarki globalnej. Znaczenie BIZ dla rozwoju kraju wzmaga zainteresowanie ich przyciąganiem oraz tworzeniem programów promocji inwestycji. Te programy zwykle realizowane są przez agencje promocji inwestycji (API). Celem artykułu jest ukazanie specyfiki funkcjonowania polskiej agencji promującej inwestycje zagraniczne w porównaniu z rozwiązaniami stosowanymi na świecie. Analizie zostanie poddany sposób organizacji agencji, a także metody i zakres realizowanych przez nie funkcji.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 150 ; Problemy regionalizmu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: