Struktura obiektu
Tytuł:

Możliwości standaryzacji programów marketingowych w wybranych segmentach konsumenckich : doświadczenia korporacji międzynarodowych działających na polskim rynku FMCG

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Standardization of Marketing Strategies and Customer Segmentation : Experience of Multinational Corporations on FMCG Market in Poland

Autor:

Sagan, Mariusz

Temat i słowa kluczowe:

marketing międzynarodowy ; standaryzacja strategii marketingowych ; segmentacja rynku ; rynek dóbr konsumpcyjnych

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 149. s. 350-358

Abstrakt:

W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych dotyczących standaryzacji strategii marketingowych (produktu, ceny i reklamy) oddziałów korporacji międzynarodowych w wybranych segmentach konsumenckich na polskim rynku szybkozbywalnych dóbr konsumpcyjnych (FMCG). Badania wskazały na nowe uwarunkowania standaryzacji strategii marketingowych związane ze stylem życia oraz poddały weryfikacji dotychczasowe ustalenia literaturowe.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 149 ; Ekonomia, vol. 12 ; Problemy globalizacji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: