Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Wzrost popularności mediów społecznościowych przyciąga uwagę organizacji. Menadżerowie są w pełni świadomi, że media społecznościowe oferują organizacjom możliwości prowadzenia dialogu z milionami klientów i potencjalnych klientów na całym świecie i o każdej porze. Serwisy społecznościowe są coraz częściej wykorzystywane przez firmy do zbierania danych, które można wykorzystać w celu zwiększenia satysfakcji klienta i rozwoju nowych produktów i usług. Możliwości zastosowania mediów społecznościowych w organizacji są jednakże znacznie większe. W artykule zaprezentowano koncepcję biznesu społecznościowego. Termin ten odnosi się do firm, które wykorzystują narzędzia social media we wszystkich obszarach funkcjonalnych. W tekście wskazano podstawowe obszary zastosowania tego rodzaju rozwiązań oraz korzyści, jakie organizacja może dzięki nim osiągnąć"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information