Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Ważnym pytaniem na polu bitwy o innowacyjność produktu jest\: jak efektywnie inwestować ograniczone zasoby w badania i rozwój oraz w proces innowacji produktu. Pomocne w rozstrzyganiu tego problemu są różne metody zarządzania portfelem nowych produktów. Dzisiejsze nowe projekty produktów będą determinować ofertę produktową oraz profil rynkowy działalności firmy w przyszłości. Wskaźnik odnowienia oferty produktowej rośnie w różnych firmach, w wielu sektorach gospodarczych. Już około 50% bieżącej sprzedaży firmy pochodzi ze sprzedaży nowych produktów wprowadzonych na rynek w ciągu ostatnich pięciu lat \(około 30% sprzedaży pochodzi ze sprzedaży nowych produktów wprowadzonych na rynek w ciągu ostatnich trzech lat\). Kadra kierownicza, która zoptymalizuje swoje inwestycje w B \& R oraz w innowacje produktowe, ma znacznie większą szansę na wygraną w dłuższej perspektywie. Ale jak zarządzać portfelem projektów innowacji produktowych, aby osiągnąć wystarczający i zadowalający zwrot z inwestycji\? Istnieje wiele odmiennych metod i narzędzi pozwalających pozyskać wartościowe informacje, ale nawet ich wykorzystanie nie daje łatwych odpowiedzi. W tym artykule wskazywane są zmodyfikowane metody, cele, obszary oraz problemy zarządzania portfelem projektów nowych produktów"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information