Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Ważnym elementem marki w przypadku przedsiębiorstw świadczących usługi jest ich nazwa, która nie tylko stanowi podstawę tożsamości marki, ale i wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i jego produktu. Coraz więcej przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku turystyki uzdrowiskowej decyduje się na zmianę wizerunku przez zmianę nazwy, czyli tzw. rebranding. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych aspektów dotyczących zarządzania marką, a zwłaszcza zmiany nazwy w przedsiębiorstwie uzdrowiskowym „Węgiel Brunatny” \(obecnie Centrum Zdrowia i Relaksu „Verano”\). W części pierwszej artykułu przedstawiono zagadnienia teoretyczne dotyczące nazwy marki. W części drugiej scharakteryzowano badane przedsiębiorstwo i opisano proces zmiany jego nazwy. W części trzeciej przestawiono wyniki badań ankietowych odzwierciedlające m.in. ocenę nowej nazwy."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information