Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W roku 2008 szacunkowa wielkość rynku badań marketingowych i opinii wyniosła ponad 600 min zł, zakończył się więc on wzrostem obrotów branży badawczej na poziomie 6%, Stały wzrost jest obserwowany od 10 lat. Prognozuje się stałe jednocyfrowe wzrosty. Najbardziej znaną w Polsce firmą jest GIK Polonia \(97%\), ale badani najczęściej korzystają z usług MillwardBrown \(56%\). Co trzeci zleceniodawca prognozuje wzrost wydatków na badania, a 44% nie przewiduje zmian budżetów. Pracownicy firm badawczych zwiększyli wydajność o 20%, co jest skutkiem ubocznym kryzysu gospodarczego. W Polsce więcej wydaje się na badania face\-to\-face niż na wywiady telefoniczne, choć tych drugich wykonuje się więcej. Co piąta złotówka wydawana jest na badania jakościowe. Największym zleceniodawcą badań jest sektor FMCG, ale to wzrost sektora finansowego miał charakter bardziej długofalowego trendu."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information