Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W niniejszym artykule podjęto próbę przedstawienia wybranych najistotniejszych wyników ogólnopolskich empirycznych badań własnych, zrealizowanych w 2015 r. Dążono do wypełnienia luki poznawczej, dostrzeżonej w dotychczasowych publikacjach, poświęconych problematyce rodzinnej przedsiębiorczości. Skoncentrowano się na ustaleniu, jak nabywcy indywidualni postrzegają polskie przedsiębiorstwa rodzinne i ich ofertę. Zwrócono uwagę na dynamikę postaw interesariuszy zewnętrznych wobec tych podmiotów, coraz wyżej ocenianych i docenianych. Działania przedsiębiorstw rodzinnych z zakresu komunikacji marketingowej, ukierunkowane na eksponowanie rodzinnej tożsamości, uznano za niespójne i wymagające usprawnienia. Zaproponowano narzędzia mogące przyczynić się do poprawy ich rozpoznawalności, a tym samym – do wzmacniania przewagi konkurencyjnej"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information