Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W artykule przedstawione zostały wyniki badań ankietowych, które pozwoliły na ocenę stopnia znajomości oraz wykorzystania technologii CRM \(Customer Relationship Management\) przez właścicieli i menedżerów biur podróży w Polsce, a także identyfikację podstawowych korzyści oraz zagrożeń związanych z wdrażaniem tych rozwiązań informatycznych. Przeprowadzone badania miały charakter badań niepełnych, reprezentacyjnych, wywiadów bezpośrednich na podstawie kwestionariusza, przeprowadzanych z udziałem ankieterów oraz ankiety internetowej. Autorzy – porównując wskazania badanych podmiotów z roku 2005 \(N = 305\) oraz 2015 \(N = 290\) – prezentują dekadę doświadczeń i przemian dotyczących implementacji systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami na rynku organizacji i pośrednictwa w turystyce w Polsce."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information