Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W artykule omówiona została problematyka internacjonalizacji strategii taborowej polskich przedsiębiorstw międzynarodowego drogowego transportu ładunków w okresie od 1989 r. Internacjonalizacja tej strategii wynikała z konieczności zakupu odpowiedniego taboru za granicą, co stanowiło pochodną braku możliwości oparcia się wyłącznie na taborze produkowanym w kraju. Przede wszystkim ten brak występował w przypadku ciężarówek, gdyż ich krajowi wytwórcy nigdy nie byli w stanie zaoferować odmian w pełni porównywanych ze sprowadzanymi, głównie z krajów Europy Zachodniej, odpowiednikami. Odmiennie prezentuje się zagadnienie w przypadku naczep, przyczep i zabudów, ponieważ ich rodzimi producenci zaproponowali wyroby często w pełni odpowiadające potrzebom naszych przewoźników międzynarodowych."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information