Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W Polsce, pomimo ciągłego wzrostu gospodarczego, nie wzrasta subiektywne odczucie dobrobytu. Badania CBOS pokazują, że dla Polaków największą wartością jest zdrowie \(97%\) oraz że 75% osób jest niezadowolonych z działalności służby zdrowia. Zatem tylko w tych liczbach można zaobserwować brak optymalizacji dobrobytu społecznego w Polsce. Usługi użyteczności publicznej mają charakter osobisty, więc w bezpośredni sposób wpływają na odczucie dobrostanu. Niewątpliwie jakość tych usług wpływa pozytywnie lub negatywnie na dobrobyt całej populacji. W artykule pokazana jest możliwość oceny instytucji użyteczności publicznej w pięciu wymiarach\: 1\) profesjonalnym, czyli efektywność\; 2\) ekonomicznym, czyli wydajność\; 3\) procesowym, czyli TQM\; 4\) personalnym, czyli satysfakcja konsumenta, 5\) społecznym, czyli poprawa dobrobytu społecznego."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information