Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Rynek turystyczny jest rynkiem specyficznym, którego jedną z kluczowych cech jest znacząca liczba podmiotów na nim funkcjonujących. Przeważają wśród nich mikroprzedsiębiorstwa, często o rodzinnym charakterze. Celem artykułu było przeprowadzenie analizy postrzegania rodzinnego charakteru przedsiębiorstw świadczących usługi turystyczne przez ich potencjalnych konsumentów oraz możliwości wykorzystania wymienionej cechy w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. W opracowaniu zaprezentowano wyniki studium literatury oraz badania sondażowego na temat wyboru i percepcji obiektów noclegowych. Wyniki wskazują, że podstawą wyboru konsumentów jest cena oraz inne elementy „twarde”, takie jak lokalizacja czy komfort. Jednocześnie elementy usługi noclegowej, takie jak gościnność, atmosfera czy związane z nimi relacje z właścicielem, nie będąc czynnikami kluczowymi, mają istotne znaczenie i mogą stanowić wyróżnik małych podmiotów."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information