Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Rozdział koncentruje się na koopetycji w obszarze lokalnego rynku wina w Polsce. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny rozwój polskiego rynku wina, spowodowany udoskonaleniem procesu produkcji oraz zmianą oczekiwań i preferencji konsumentów. Dominacja na rynku wina w Polsce win importowanych z tradycyjnych krajów winiarskich, spowodowała że wzmocnienie pozycji konkurencyjnej lokalnych producentów wina stało się priorytetem. Dlatego też celem badania była identyfikacja postaw lokalnych producentów wina wobec zjawiska koopetycji, która może być postrzegana jako źródło ich przewagi konkurencyjnej na rynku. Badanie empiryczne przeprowadzono wśród wybranych lokalnych producentów wina działających w regionie dolnośląskim. Jego wyniki wskazują, że jest określony potencjał oraz chęć do rozwoju koopetycji w tym obszarze, opierającej się przede wszystkim o współpracę."]

Number of results: 1

Items per page:

Kalisiak-Mędelska, Magdalena Pilawka, Tomasz Rynio, Dorota. Redakcja Zakrzewska-Półtorak, Alicja. Redakcja

2023
rozdział

This page uses 'cookies'. More information