Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Publikacje naukowe dotyczące analizy rynku i badań marketingowych ukazywały się już na początku XX w. Wartościowym przykładem do omówienia jest publikacja Percivala White’a Market Analysis, Its Principles and Methods z 1921 r. Dystans czasowy 100 lat ukazuje skalę osiągnięć naukowych i rozwoju wiedzy o badaniach rynkowych i marketingowych, a osiągnięcia naukowe sprzed wieku stanowią solidne fundamenty dla współczesnej wiedzy w tym obszarze. W dalszej części rozdziału przedstawiono ewolucję osiągnięć naukowych w latach 1920–2020 w obszarze analizy rynku, badań rynkowych i marketingowych, wraz z istotnymi tytułami publikacji naukowych. Współcześnie tematykę publikacji monograficznych dotyczących badań marketingowych i analizy rynku można podzielić na trzy sekcje\: podstawowe pojęcia i projektowanie\; definiowanie pomiarów\; analiza statystyczna i oprogramowanie. Zrozumienie kontekstu współczesnych badań jest zatem złożone. Obecnie, mając do dyspozycji aplikacje statystyczne, marketing automation, dziesiątki narzędzi i metodologii, instytucje naukowe i agencje badania rynku czerpią z tego dużego ekosystemu metodologii i narzędzi, aby zapewnić o wiele bardziej wszechstronny obraz rynku, konkurencji i konsumenta."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information