Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Przedmiotem badań zaprezentowanych w artykule są procesy budowania świadomości marki przy użyciu nazwy marki. Celem badań jest ocena wpływu elementów nazwy \(sugestywnych liter, morfemów i słów\) na świadomość marki. Przeprowadzony eksperyment polegał na porównaniu oddziaływania na świadomość marki siedmiu różnych typów nazw \(zbudowanych z elementów, tj. liter, morfemów i słów, mogących sugerować skojarzenia z markami, oraz z elementów niesugestywnych\). Eksperyment przeprowadzono na grupie badanych w wieku 19\-26 lat. Na podstawie wyników badania ustalono, że typ budowy nazwy ma wpływ na rozpoznanie marki. Wyniki badań tworzą nową wiedzę o zachowaniach polskich konsumentów w zakresie wpływu nazw na oceny marek"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information