Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Przeciwnicy społecznej odpowiedzialności biznesu nie tylko nie dostrzegają, że to właśnie jej brak był powodem kryzysu, lecz, co więcej, uważają, że w okresie spowolnienia gospodarczego firmy całkowicie zrezygnują z wdrażania tej idei. W artykule została podjęta próba obalenia tego przekonania na gruncie teoretycznym oraz empirycznym \(poprzez analizę i ocenę wyników kolejnych edycji rankingu odpowiedzialnych firm\). Kryzys jest testem dla przedsiębiorstw z CSR\: kładzie kres oderwanym od działalności firmy działaniom filantropijnym i sponsoringowym, a wzmacnia CSR wpisany w strategię i cele biznesowe. Dojrzały CSR może być skutecznym narzędziem budowania wartości firmy także w trudnych czasach, i co ważniejsze \- może pomóc przetrwać okres kryzysu, przynosząc przedsiębiorstwu wymierne korzyści jako strategia win\-win."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information