Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Praca przedstawia krytyczne czynniki sukcesu \(KCS\) wdrożeń systemów Help\/ Service Desk \(HSD\) w administracji publicznej. Część początkowa zawiera oparte na ITIL \(Information Technology Infrastructure Library\) omówienie systemów HSD, wskazuje ich typy i funkcje. Następnie opisano metodykę identyfikowania i analizy KCS, w tym badania ankietowe powiązane ze statystyczną analizą danych i studia przypadków. Przypomniano wyniki badań KCS prowadzonych przez autora w latach 2004\-2007 i wskazano na konieczność ich uzupełniania studiami przypadków. Główna część artykułu to studium wdrożeń systemów HSD w dużej grupie przedsiębiorstw, identyfikujące i analizujące pięć KCS. Wyniki tych badań mogą służyć poprawie skuteczności i efektywności projektów HSD prowadzonych w administracji publicznej, a tym samym racjonalizacji wydatków na e\-administrację."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information