Filters
  • Collections
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Potrzeby informacyjne marketingu bankowego powodują konieczność budowy systemu informacji marketingowej. Najistotniejszą częścią tego systemu jest podsystem tworzony na potrzeby badania konkurencji. Głównym celem pracy było zaprezentowanie sposobu konstrukcji takiego systemu w postaci wieloetapowej procedury. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy poświęcono specyfice marketningu bankowego i definicji systemu informacji marketingowej. W rozdziale drugim przedstawiono problemy związane z gromadzeniem danych marketingowych oraz technologiami informatycznymi wykorzystywanymi w tym procesie. Rozdział trzeci poświęcono analizie konkurencji w bankowości. W rozdziale czwartym przedstawiono wybrane metody analizy konkurencji banku. W ostatnim, piątym rozdziale przedstawiono własną procedurę konstrukcji SIM na potrzeby badania konkurencji banku."]

Number of results: 1

Items per page:

Woźniewska, Grażyna Teresa Gospodarowicz, Andrzej. Promotor Pociecha, Józef. Recenzent Walesiak, Marek. Recenzent

2000
rozprawa doktorska

This page uses 'cookies'. More information