Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Od czasu popularyzacji Internetu jego rola w różnych dziedzinach życia sukcesywnie wzrasta. Według raportu TNS OBOP i Google \(2010\), najczęściej za jego pomocą odbywa się poszukiwanie pomysłu na wyjazd, wybór miejsca wypoczynku oraz pozyskiwanie o nim wiadomości \(odpowiednio w 65, 58 i 76% przypadków\). Jego przydatność jako źródła informacji w branży turystycznej jest najwyżej oceniana przez osoby w wieku od 18 do 34 roku życia − jednocześnie ta grupa wiekowa jest najliczniej reprezentowana na stokach narciarskich \(GUS 2008\). Wydaje się zatem słuszne, że aby przyciągnąć jak największą liczbę klientów, stacja powinna mieć własną profesjonalną stronę internetową. W artykule przedstawiono problematykę wykorzystania stron internetowych wybranych polskich stacji narciarskich jako źródła informacji dla ich potencjalnych klientów."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information