Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Neuromarketing i badania neuromarketingowe to nowy obszar nauki odgrywający coraz większą rolę w marketingu i przedmiot ożywionej dyskusji metodologicznej w ramach badań marketingowych. Badania neuromarketingowe są skierowane na określenie reakcji mózgu na bodźce marketingowe. W artykule podjęto próbę przybliżenia istoty badań neuromarketingowych oraz stosowanych metod badawczych. Wykorzystywane są przede wszystkim metody zaczerpnięte z neurologii. Najwięcej miejsca poświęcono metodzie wykorzystującej elektroencefalografię \(EEG\). Dokonano oceny możliwości użycia tej metody w testowaniu przekazów reklamowych. W tym celu przeprowadzono eksperyment laboratoryjny z udziałem 20 osób w wieku 20\-25 lat, który potwierdził użyteczność tej metody w projektowaniu skutecznych kampanii reklamowych. Wskazano na ograniczenia w wykorzystaniu technologii umożliwiającej monitorowanie pracy mózgu w badaniach neuromarketingowych. Zwrócono także uwagę na kwestie etyczne związane z neuromarketingiem"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information