Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Konsorcjum produktowe rozumiane jest jako dobrowolne zrzeszenie się partnerów z regionalnego sektora publicznego i prywatnego, posiadających \(tożsamy\) produkt turystyczny i zadania w zakresie jego rozwoju. Konsorcjum może wykraczać poza ramy administracyjne jednostki \(gminę, powiat, województwo\). Polski rynek usług turystycznych jest niezwykle zatomizowany zarówno organizacyjnie, jak i finansowo, a regulacje prawne, konflikty handlowych interesów powodują, że proces integracji poziomej i pionowej jest bardzo powolny. Sytuacja ta dotyczy szczególnie produktu turystycznego. Zarówno samorząd terytorialny, organizacje branżowe, jak i sektor prywatny odczuwają powoli konieczność integracji wokół wspólnych celów gospodarki turystycznej, lecz postępują niezwykle spontanicznie i niekonsekwentnie, co znajduje odzwierciedlenie w praktyce funkcjonowania różnych związków turystycznych w regionie."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information