Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Głównym celem niniejszego opracowania było zidentyfikowanie zachowań konsumentów na rynku poprzez uzyskanie opinii nt. preferencji w zakresie wyboru sklepu jako miejsca dokonywania zakupów, powodów dokonywania przez konsumentów zakupów w sieciach handlowych oraz sklepach spożywczych, czynników wpływających na wybór miejsca dokonywania zakupów, a także obszarów, w których sieci handlowe i sklepy spożywcze nie spełniają ich oczekiwań. Badania dotyczyły województwa lubuskiego. Próba do badań została dobrana w sposób losowy, z podziałem na grupy wiekowe. W badaniu wzięło udział 531 konsumentów. Statystycznie potwierdzono reprezentatywność badań dla województwa lubuskiego. Z przeprowadzonych badań wynika, że większość respondentów dokonuje zakupów w sieciach handlowych ze względu na korzyści ekonomiczne\: tańsze zakupy i oszczędność czasu. Natomiast sklepy spożywcze zlokalizowane w pobliżu miejsca zamieszkania są oceniane jako mniej konkurencyjne cenowo, jednak klienci tych sklepów zauważają inne ich walory"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information