Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Firmy handlowe i usługowe przywiązują coraz większą wagę do obsługi klientów. Aby przetrwać na rynku, szczególnie w warunkach spowolnienia gospodarczego, malejącej konsumpcji, firma nie może pozwolić sobie na przeciętność. Coraz częściej firmę handlową czy usługową wyróżnia poziom obsługi klienta stanowiący o jej wizerunku, sukcesie bądź porażce. Przedsiębiorcy zdają sobie też sprawę, że konsumenci są wymagający i świadomi swoich praw, są bardziej wrażliwi na uchybienia związane z obsługą, więc częściej sięgają po badanie \"tajemniczy klient\", którego główne cele to identyfikacja i pomoc w eliminacji słabych punktów w procesie obsługi. W opracowaniu przeanalizowano, jak badanie \"tajemniczy klient\" postrzegają przedstawiciele firm handlowych i usługowych odpowiedzialni w firmie za badania."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information