Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem rozważań jest analiza możliwości wykorzystania omnikanałowej komunikacji marketingowej do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie. Rozdział bazuje na przeglądzie literatury oraz obserwacjach z rynku zdrowia poczynionych przez autorki i ma charakter przyczynkowy. Omówiono w nim koncepcję budowania zaangażowania pacjenta w proces leczenia z wykorzystaniem omnikanałowej komunikacji marketingowej prowadzonej przez podmioty działające na rynku zdrowia, w szczególności na rynku farmaceutycznym. W świetle przeprowadzonych analiz, w celu uzyskiwania najlepszych efektów w obszarze kształtowania pozytywnych zachowań zdrowotnych jednostek, warto adaptować rozwiązania komunikacji omnikanałowej, zakładającej pełne dostosowanie się do potrzeb oraz kontekstu konsumenta\/pacjenta, uwzględniającej jego preferencje i upodobania."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information