Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem prezentowanego opracowania jest krytyczna analiza możliwości wykorzystania symulacyjnych gier decyzyjnych w badaniach eksperymentalnych w marketingu. W artykule omówiono istotę, wady i zalety wykorzystywania gier w badaniach oraz wskazano możliwe obszary marketingu, w których gry mogą być wykorzystane. W opracowaniu posłużono się przykładem gry Markstrat, która jest najczęściej wykorzystywana w badaniach eksperymentalnych w zarządzaniu i marketingu, a której syntetyczną charakterystykę przedstawiono. Zdaniem autorów, gry symulacyjne, mimo ograniczeń wynikających między innymi z realizmu i rzetelności, mają znaczący potencjał, zwłaszcza w badaniach złożonych procesów decyzyjnych. Konieczne jest jednak uzupełnianie wyników uzyskanych za ich pomocą bardziej konwencjonalnymi metodami badań, takimi jak ankiety czy wywiady"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information