Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem opracowania jest przybliżenie podstawowych metod neurobadań oraz wybranych przykładów ich zastosowania. Wychodząc od wskazania uwarunkowań skłaniających do stosowania neurobadań na potrzeby skutecznych działań marketingowych, przybliżona zostanie ich definicja i systematyka. Następnie scharakteryzowane zostaną takie metody, jak\: eyetracking, badanie ekspresji mięśni twarzy, analiza głosu, czasy reakcji, funkcjonalny rezonans magnetyczny, elektroencefalografia i badanie galwanicznej reakcji skóry oraz wybrane przykłady ich wykorzystania. Neurobadania umożliwiają dotarcie do podświadomości człowieka i są szczególne pomocne w procesie optymalizacji różnorodnych narzędzi marketingowych \(reklam, opakowań, wyglądu serwisu internetowego...\). Zamierzeniem autorki jest wskazanie przydatności omawianych metod, omówienie przykładów ich zastosowania oraz przeprowadzenie rozpoznania branży neurobadań w Polsce"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information