Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem niniejszego opracowania była próba określenia perspektyw rozwoju marek własnych na rynku produktów żywnościowych zbudowanych na bazie opinii konsumentów, ich oczekiwań i deklaracji zakupów w przyszłości. Przeprowadzone analizy wskazują na korzystny wizerunek marek własnych produktów żywnościowych. Potwierdzają to wysokie oceny przypisane produktom oferowanym pod markami handlowymi, szczególnie w obszarze atrakcyjnych cen i korzystnych relacji ceny do jakości. Potwierdzeniem zadowolenia z produktów oferowanych pod markami własnymi są deklaracje zwiększenia udziału tych produktów w wolumenie zakupów w przyszłości. Wszystko zatem wskazuje, że kolejne lata będą czasem dynamicznego rozwoju rynku marek własnych w Polsce. Warunkiem tego rozwoju jest jednak uwzględnianie preferencji konsumentów w zakresie cech, jakimi powinny się charakteryzować marki własne"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information