Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem badań była empiryczna weryfikacja koncepcji A. i L. Riesów wyrażonej w Wojnie marketingu z zarządzaniem. Książka przedstawia 25 zasadniczych obszarów instytucjonalnych konfliktów wewnątrzorganizacyjnych. Płaszczyznę weryfikacji stanowiły własne międzynarodowe badania w środowisku studenckim \(zrealizowane w listopadzie i grudniu 2015 r.\). Próbę badawczą stanowili studenci Uniwersytetu Mateja Bela \(Wydział Ekonomiczny\) w Bańskiej Bystrzycy \(Słowacja – 135 osób\) oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie \(Wydział Zarządzania – 97 osób\). Zaprojektowanie oraz realizacja badań w takim obszarze i zakresie wiązało się z pokonaniem istotnych problemów metodologicznych, jakie cechują międzynarodowe badania porównawcze. Ich wyniki w wymiarze merytorycznym przyniosły stosunkowo niewielką akceptację koncepcji Riesów. Uzyskane rezultaty mogą być nie tylko konkretnym, empirycznym głosem polemiki, ale również przyczynkiem do dyskusji nad współdziałaniem i integracją poszczególnych, zasadniczych funkcji w systemie zarządzania każdą organizacją"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information