Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest ukazanie zastosowania metody eksperymentu w badaniach marketingowych. Za egzemplifikację posłużyły badania własne przeprowadzone w czerwcu 2013 roku. Zaprezentowano przedmiot, podmiot i zakres badania oraz metody badawcze wraz z oczekiwanymi wynikami. Wyniki badania pozwalają wnioskować, że eksperyment jest skutecznym narzędziem w badaniach marketingowych, dostarczającym informacji ułatwiających podejmowanie decyzji w firmie i działania bez dużego ryzyka popełnienia błędu. Działania te dotyczą stosowania Visual Merchandisingu w sklepach odzieżowych, zbadania jego skuteczności, a w efekcie wpływu na podniesienie sprzedaży. Zamieszczono także wnioski dotyczące zasadności badania w przyszłości\: – zróżnicowania narzędzi Visual Merchandisingu dla różnych grup klientów, – czynników różnicujących czas spędzany przez klientów przy oferowanych produktach"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information