Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest przedstawienie holistycznego podejścia do kreowania przestrzeni turystycznej. Myślenie kategoriami przestrzeni miejsca, czyli inwestowania w materialne zagospodarowanie ORT, jest obecnie niewystarczającym argumentem, aby skutecznie współtworzyć regionalne produkty turystyczne \(na trwałe kodujące się w percepcji turysty\). Na podstawie benchmarku Toskanii opisano, jak tworzyć prestiżową i markową destynację opartą na paradygmacie przestrzeni przepływów \(zanurzanie turysty w polu znaczeń turystyki agrowinnej, dostarczającej konsumpcji wartości niematerialnych, tj. poznawanie i uczestniczenie w „żywej” historii kultury wina\). W dalszej części dokonano jej egzemplifikacji na podstawie toskańskich praktyk współtworzenia wartości kulturowych poprzez sieciowe formy współpracy \(w ramach stowarzyszeń winiarskich\). Do identyfikacji powyższego zastosowano badania jakościowe \(badania studyjne\), ich weryfikacji zaś dokonano za pomocą analizy case study"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information