Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest próba przedstawienia koncepcji „retro\-innowacji” w zarządzaniu marką\; polegającej na łączeniu stylu retro marki z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi produktów. Celem studiów literaturowych było dokonanie analizy koncepcji marki retro wobec zmian postaw konsumentów. W artykule przedstawiono także wyniki badań empirycznych z obszaru zarządzania marką retro. Wybrane przypadki zarządzania marką poprzez łączenie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi produktów były przedmiotem badań prowadzonych we Francji i w Polsce w 2015 roku. Analiza ich wyników dowodzi\; iż wykorzystanie koncepcji retro w zarządzaniu marką wzbudza szczególne zainteresowanie wśród konsumentów\; zwłaszcza jeśli jednocześnie produkty marki oparte są na nowych rozwiązaniach technologicznych"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information