Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych \(elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych\) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to\: \(1\) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz \(2\) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu.Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych \(elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych\) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to\: \(1\) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz \(2\) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu."]