Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest identyfikacja najlepszych z punktu widzenia klienta indywidualnego serwisów internetowych bankowości elektronicznej w Polsce w 2016 r. Wykorzystanie instrumentów nowoczesnej technologii informacyjno\-komunikacyjnej do kontaktów z klientami e\-bankowości stwarza bankom przewagę konkurencyjną i daje możliwość świadczenia usług bankowych w sposób wygodny dla klientów. Po charakterystyce bankowości elektronicznej w Polsce określono założenia do prowadzonych badań. Wykorzystano w nich metodę oceny punktowej, metodę oceny punktowej z preferencjami i metodę konwersji. W celu uzyskania danych do badania zbudowano elektroniczny arkusz ocen udostępniony w Internecie. Następnie, na podstawie uzyskanych wyników, przeprowadzono wielostronne analizy oraz przedstawiono wynikające z nich wnioski i rekomendacje"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information