Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest analiza poziomu innowacyjności usług badawczych w Polsce oraz jego wpływu na ocenę korzyści osiąganych z tytułu korzystania z badań marketingowych przez przedsiębiorstwa. Podstawą rozważań są wyniki badań ilościowych prowadzonych wśród menedżerów przedsiębiorstw będących klientami firm badawczych na przełomie 2014 i 2015 roku, na próbie 505 podmiotów o różnej wielkości i reprezentujących różne branże działalności. Na podstawie wyników badań można stwierdzić, że innowacyjność usług badawczych oceniana była wysoko, co przekładało się na pozytywne postrzeganie efektów ich stosowania przez korzystające z nich przedsiębiorstwa, co zadeklarowało dziewięć na dziesięć badanych podmiotów. Podstawową korzyścią był wzrost konkurencyjności wynikający z wdrożenia wyników badań. Taką opinię wyrazili przedstawiciele co drugiego przedsiębiorstwa. Wystąpiło przy tym relatywnie niewielkie zróżnicowanie wypowiedzi w zależności od cech charakteryzujących badane podmioty"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information