Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem analizy badawczej jest ukazanie obecnego znaczenia portali zakupowych, takich jak np. serwis Groupon, wśród innych dostępnych na rynku technologii informacyjno\- komunikacyjnych \(TIK\) stosowanych przez konsumenta przy wyborze określonej destynacji turystycznej. Zagadnienie portali zakupowych \(nazywanych dawniej serwisami zakupów grupowych\) od kilku lat wzbudza pewne kontrowersje w środowisku naukowym, a niewielki zakres badań podejmowanych w tej dziedzinie świadczy o bagatelizowaniu ich znaczenia. Dlatego też w części teoretycznej przeprowadzono kwerendę literatury polskiej i anglojęzycznej poświęconej zagadnieniom portali zakupowych i współczesnych TIK w procesie decyzyjnym konsumenta. Część empiryczną stanowi prezentacja wyników reprezentatywnych badań przeprowadzonych przez Katedrę Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukazujących istotne znaczenie portali zakupowych wśród innych technologii oraz pozwalających określić profil konsumenta korzystającego z tego typu instrumentów"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information