Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Budowanie tożsamości marki jest kluczowym elementem mogącym stanowić o sukcesie przedsiębiorstwa. Producenci samochodowi w celu oddziaływania na grupy docelowe wykorzystują takie elementy, jak m.in. kolor, symbole, nazwy czy hasła reklamowe. Pragną tym podświadomie wpły\-wać na potencjalnych klientów. Dokonując przeglądu ofert samochodów osobowych wybranych ma\-rek motoryzacyjnych, można wyróżnić rozmaite strategie budowania tożsamości przedsiębiorstwa. Jest to zależne od segmentu pojazdów oraz celów strategicznych firmy. Marki pragnące być postrzega\-ne jako sportowe wykorzystują takie elementy, jak kolor czerwony oraz ukazywanie w działaniach mar\-ketingowych elementów toru wyścigowego. Natomiast marki oferujące samochody terenowe oraz segmentu SUV wykorzystują do budowania tożsamości elementy dzikiej natury oraz odwołują się do użyteczności i wszechstronności pojazdów. Niezwykle często budowana tożsamość nie odzwierciedla realnych osiągów pojazdów ani ich specyfikacji technicznej. Celem artykułu jest ukazanie niejednorod\-nych koncepcji kreowania tożsamości marki wśród podmiotów z branży motoryzacyjnej. Gwoli wypeł\-nienia celu artykułu sformułowano dwa pytania badawcze\: Czy definicja tożsamości marki jest jedno\-rodna\? Jak segment oraz cena oferowanych pojazdów wpływają na strategie budowania tożsamości marki samochodowej\? Metoda badawcza wykorzystana w niniejszym artykule to analiza literatury przedmiotu. Wykorzystane dane pochodzą m.in. od producentów samochodowych oraz z literatury przedmiotu."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information