Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Badacze zajmujący się reputacją przedsiębiorstwa są w większości zgodni co do tego, że opiera się ona na dokonywaniu oceny, osądu interesariuszy na temat finansowego, społecznego i środowiskowego wpływu firmy. Uważają również, że reputacja jest zjawiskiem złożonym i wielowymiarowym, a najczęstszymi wymiarami, za pomocą których opisuje się ten konstrukt, są\: rozgłos \(being known\), fachowość \(being known for something\) oraz sympatia \(generalized favorability\). O ile dwa ostatnie wymiary nie budzą zastrzeżeń i pojawiają się w wielu prestiżowych publikacjach na temat reputacji, o tyle wymiar rozgłosu wydaje się co najmniej dyskusyjny. Artykuł przedstawia szereg argumentów przemawiających za wykluczeniem tego wymiaru jako elementu reputacji przedsiębiorstwa, co powinno przyczynić się do większej klarowności tego pojęcia. Definicje, które usiłują uchwycić zbyt wiele znaczeń, stają się problematyczne dla badaczy, jak i przedstawiają niewielką wartość dla praktyków"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information