Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Autorzy w swoich badaniach prowadzonych w obrębie dwóch sektorów \(usługi bankowe oraz centra handlowe\) w perspektywie trzech corocznych okresów sprawozdawczych poddali analizie związki występujące pomiędzy zmianami indeksów pracowniczych \(motywacja i satysfakcja\) a klienckich \(satysfakcja i lojalność\). Wyniki badań sugerują występowanie silnych relacji między zmianami obszarów satysfakcji pracowników a klientów z zaznaczeniem występowania przesunięcia czasowego, które nazwano „luką czasową”. Wykazane silne zależności, występujące w perspektywie „luki czasowej”, sugerują, iż należy być bardzo ostrożnym z analizą efektów rynkowych wprowadzanych zmian w obrębie szeroko rozumianej polityki HRM, gdyż jak wynika z badań, między pojawieniem się „bodźca” a wystąpieniem efektów po stronie klienta występuje przesunięcie czasowe. Ponadto uzyskane wyniki pozwalają założyć, iż okres „luki czasowej” jest zależny zarówno od charakteru wprowadzanych zmian, jak i od sektora objętego badaniem"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information