Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Artykuł stanowi I część szerszego opracowania, odniesionego do polskich realiów czasu zmian i transformacji, dotyczącego postrzegania klienta w edukacji w relacji do koncepcji nowego zarządzania publicznego \(NPM\). Przedstawiono całość programu badań. Skonfrontowano różne znaczenia terminów „klient” i „konsument”. Odwołano się zarówno do pedagogicznego rozumienia edukacji, jak i jej ekonomicznego znaczenia w kontekście globalizacji i dynamiki ruchów pracowniczych. Nakreślono miejsce edukacji w sektorze publicznym w Polsce, uwzględniając punkty widzenia ekonomistów i pedagogów. Zreferowano podstawowe założenia koncepcji NPM, w tym orientację na klienta. Zanalizowano i przedstawiono przykłady rozwiązań w polskim prawie oświatowym jako zgodne z koncepcją NPM. Sformułowano wnioski dla dalszych badań szczegółowych nad postrzeganiem klienta w edukacji."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information