Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Artykuł przybliża koncepcję brandingu narodowego według modelu W. Olinsa, opartego na czterech wektorach \(turystyce, bezpośrednich inwestycjach zagranicznych, markowym eksporcie i dyplomacji publicznej\), wraz z zarysem zastosowania narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej \(formalnych i nieformalnych\) w budowaniu pozytywnego wizerunku państwa. Analizie poddano kampanię „The Word meets In Brazil. Come celebrate life”, której głównym zadaniem było promowanie nadchodzących wydarzeń sportowych organizowanych przez Brazylię – Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2016, ponadto miała ona promować Brazylię jako kraj o wyjątkowej kulturze oraz utrwalać pozytywne i znane brazylijskie cechy. Na jej podstawie przeprowadzono badanie nad wpływem kampanii promocyjnej na kreowanie marki kraju. Badanie miało formę eksperymentu, w którym sprawdzono, czy zastosowanie bodźca wpłynie na odpowiedzi ankietowanych"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information