Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Artykuł przedstawia zagadnienie wartości w przedsiębiorstwie i zarządzania nią w celu uzyskania optymalnego zadowolenia pracownika. Autorka wyjaśnia terminy i udowadnia istotę satysfakcji pracownika w organizacji dowodząc, iż implikuje ona m.in. zysk przedsiębiorstwa oraz indywidualnych osób pracujących w nim. Zysk to więc niekoniecznie finansowy dochód, lecz sukces, czyli wszystko to, co prowadzi do finansowego skutku\: lojalności klienta\-pracownika, zadowolenia z pracy i efektywności. Autorka przedstawia także model ukazujący zależności pomiędzy wartością, satysfakcją, efektywnością, a także lojalnością pracownika. Poruszając zagadnienie „pracownika jako klienta”, autorka przytacza argumenty przemawiające za słusznością i celowością tej teorii. Artykuł skupia się na teorii dotyczącej terminu „wartość” i jej przejawach, a także na jej ekonomicznych implikacjach."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information