Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Artykuł ma charakter metodyczny. Jego celem jest zaprezentowanie wyników rozważań na temat możliwości wykorzystania nurtu krytycznego do badań marketingu. Badania marketingu \(w odróżnieniu od badań marketingowych\) dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. Studia literatury przedmiotu pozwalają stwierdzić, że nurt krytyczny jest jedną z trzech metodologii poznania marketingu, jednak marginalizowaną i wykorzystywaną rzadko, ustępującą miejsce przede wszystkim badaniom w nurcie pozytywistycznym, a także interpretacyjnym. W artykule wykazano, że z punktu widzenia kształtowania paradygmatów i koncepcji teoretycznych marketingu podejście krytyczne, ujęte w ramy ontologiczne, epistemologiczne i metodologiczne, jest szczególnie przydatne. Może też ono stanowić istotny element integracji procesu gromadzenia wiedzy o marketingu z badaniami pozytywistycznymi i\/lub interpretacyjnymi"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information