Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Artykuł jest poświęcony zastosowaniu prób procesowych w badaniach marketingowych przebiegu życia konsumenta \(experience sampling method\). Jest to względnie nowe podejście \(znane już w badaniach medycznych, organizatorskich i edukacyjnych\), łączące w sobie techniki jakościowego gromadzenia danych \(np. metody dzienniczków konsumenckich\) z ilościowym wielopoziomowym podejściem analizy dużych zbiorów danych \(hierarchiczne modele liniowe, mieszane modele strukturalne, techniki eksploracji procesów z nurtu process mining itp.\), koncentrujące się na poszukiwaniu regularności w opiniach i wyjaśnieniu przejawów codziennego życia konsumenta \(stanów emocjonalnych, wydarzeń życiowych, działań i przeżyć konsumenckich\). W badaniach empirycznych nastroju konsumenta, na podstawie danych momentowych, zastosowano metodę modelowania wielopoziomowego do oceny współczynników korelacji wewnątrzklasowych i oceny zależności między wartościami skali nastroju"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information