Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Artykuł jest poświęcony przedstawieniu wybranych problemów decyzyjnych dotyczących rozkładu reklamy i promocji sprzedaży w czasie oraz problematyki efektów tego typu działań z punktu widzenia czasu ich powstawania i pomiaru. Omówiono w nim praktyczne strategie czasowego rozkładu działań reklamowych i promocyjnych przedsiębiorstw, ich uwarunkowania i zastosowania, wybrane aspekty opracowania harmonogramu komunikacji marketingowej oraz dyskusję nad powstawaniem i pomiarem efektów działań komunikacyjnych w czasie. Implikacje praktyczne opracowania polegają na przedstawieniu profesjonalnych rozwiązań w zakresie planowania i pomiaru reklamy i promocji sprzedaży w czasie oraz wskazaniu zmiennych mających wpływ na skuteczność tych rozwiązań, których analiza powinna stanowić podstawę podejmowania decyzji w ich zakresie"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information