Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Wyniki badań przedsiębiorstw województwa śląskiego częściowo zaprezentowane w artykule dostarczyły informacji na temat postrzegania użyteczności badań marketingowych. Generalnie badania marketingowe określane są jako przydatne, jednakże respondenci mieli liczne zastrzeżenia w tym zakresie. Większość badanych nie ma potrzeby korzystania z usług agencji badawczych, jednakże gdyby wystąpiła taka potrzeba, byliby gotowi udostępnić wszelkie informacje przydatne w rozwiązaniu problemów firmy. Menedżerowie biorący udział w badaniu oczekiwaliby gotowych wskazówek, jak wykorzystać wyniki badań w funkcjonowaniu ich przedsiębiorstwa. Najpoważniejszym zastrzeżeniem wobec usług profesjonalnych agencji badawczych, szczególnie w zakresie przełożenia problemów firmy na wyniki badań, okazał się brak specjalistycznej wiedzy niezbędnej w konkretnej branży."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information