Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W warunkach rosnącej konkurencji na rynku turystycznym podmioty działające w tej branży zmuszone są do poszukiwania skutecznych metod i narzędzi zwiększających ich zdolność do rywalizacji z innymi podmiotami. Przyczyny osiągania przewagi konkurencyjnej znajdują się wewnątrz przedsiębiorstwa i określane są jako potencjał konkurowania. Usługowy charakter działalności w turystyce i łatwość kopiowania przewag opartych na materialnych elementach produktu powodują, że jednym z najważniejszych elementów tego potencjału są ludzie. Możliwości pozyskania odpowiedniego kapitału ludzkiego zależą od atrakcyjności firmy jako pracodawcy. Celem artykułu jest analiza postrzegania turystycznego rynku pracy przez studentów. Prezentację wyników badań poprzedza przedstawienie modelu konkurowania przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem potencjału konkurencyjnego."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information