Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W artykule przedstawiono formy działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa doskonalące systemy zarządzania jakością w zakresie budowy relacji z klientami na rynku B2B. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, że firmy działające w Polsce, chcąc kształtować partnerskie relacje z klientami, koncentrują się głównie na prowadzeniu z nimi skutecznej komunikacji, reagują na reklamacje, analizują potrzeby i oczekiwania nabywców oraz dostarczają im szczegółowe informacje na produktów. Istotną rolę w rozwoju partnerstwa odgrywa elastyczne reagowanie na potrzeby klientów oraz prowadzenie wspólnych prac badawczo\-rozwojowych nad innowacjami produktowymi. Znaczącą rolę w kształtowaniu wizerunku firm wobec nabywców instytucjonalnych może odgrywać również wpływ systemu jakości zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information