Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Turbulentne otoczenie wymusza dostosowanie kultury organizacyjnej do warunków wewnętrznych i zewnętrznych. Wiele przedsiębiorstw nie jest w stanie nadążyć z wprowadzaniem działań korygujących, czego konsekwencją jest popadanie w stan kryzysowy. W celu wyjścia z takiej sytuacji konieczna jest ciągła zmiana kultury organizacyjnej zintegrowanej z procesem zarządzania. Najważniejszą rolę w procesie zmiany kultury organizacyjnej odgrywa kadra kierownicza. Celem artykułu jest ukazanie wpływu kadry kierowniczej w poszczególnych etapach procesu zmiany kultury organizacyjnej w warunkach kryzysu. Trwałość dokonywanych zmian zależy od stopnia ingerowania w poszczególne warstwy kultury organizacyjnej. Kadra kierownicza musi zmieniać nie tylko normy i zachowania pracowników, ale także wartości wyznawane przez członków organizacji. Od kompetencji kierownictwa będzie zależało, czy proces zmiany kultury organizacyjnej będzie udany i czy pracownicy zaakceptują nową kulturę w firmie."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji