Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Product placement to rodzaj reklamy polegającej na lokowaniu produktu \(marki, hasła, symbolu itp.\) w dowolnych mediach komunikacji i w\"neutralnym\" \(niepromocyjnym\) tle znaczeniowym. Dokonano przeglądu reklam typu product placement w internetowych przekazach multimedialnych\: plikach w serwisach wideo, grach sieciowych \(w tym on\-line\), wideoklipach muzycznych, plikach wideo w serwisach społecznościowych \(w tym w wideo\-blogach\), transmisjach on\-line \(mediach strumieniowych\), portalach TV tradycyjnej i stricte internetowej. Wskazano przesłanki sprzyjające rozwojowi product placement w e\-reklamie, jak\: rosnący udział e\-reklamy w całym rynku reklamy\; \"dyskretny urok\" reklamy typu product placement oraz dość wysoki \(niekiedy ponad 40\-procentowy\) próg jej akceptowania przez użytkowników sieci, niskie relatywnie"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information